Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Πρώτη Γνωριμία

Αγαπητοί bloggers...Γειά σας.

Αποφάσισα μετά απο σκέψη και ελέυθερο χρόνο να γίνω μέλος σε αυτή τη σελίδα γιατί θέλω κι εγώ να λέω κάπου τα δικά μου.
Επειδή όμως δεν τα πάω καλά με την τεχνολογία, αλλά είμαι άνθρωπος που μαθαίνει έυκολα,ζήτησα την βοήθεια της φίλης Μάγισσας για την εγγραφή μου στην σελίδα.
Τα θέματα που θα αναρτώ θα τα βλέπετε σιγά σιγά.
Είμαι λάτρις της μαγειρικής και της κηπουρικής,έτσι για το καλωσόρισμα, σας γράφω μια απο τις αγαπημένες μου συνταγές.

Μπριζόλες με πορτοκάλι στο φούρνο.

Για τέσσερα άτομα
4 μπριζόλες [κατά προτίμηση λαπά]
3 πορτοκάλια
ρίγανη
αλάτι
πιπέρι

Εκτέλεση:
Βάζουμε τις μπριζόλες στο ταψί και προσθέτουμε το αλάτι,πιπέρι,ρίγανη και το χυμό από τα πορτόκαλια, μαζί και την ψίχα.Τα ψήνουμε σκέπασμενα με το καπάκι του ταψιού, ή με αλουμινόχαρτο, στους 200 βαθμούς για 1 1/2 ώρα.Αν θέλετε να κοκκινίσουν πιό πολύ,το ξεσκεπάζετε δέκα λεπτά πρίν το τέλος του χρόνου.Συνοδέυονται με πιλάφι ρύζι.

2 σχόλια:

Η μάγισσα του Πορτομπέλο είπε...

Η μπλογκόσφαιρα σε καλωσορίζει και σου εύχεται καλή αρχή :))Επιπλέον η συνταγή που ανάρτησες είναι μια και από τις δικές μου αγαπημένες!!!

λενα είπε...

καλη αρχη μαρια!!!εδω θα τρωμε και θα φυτευουμε καλα, ετσι;